пʼятницю, 11 квітня 2014 р.

Тема. "Введення в храм Пресвятої Богородиці та свято першої коляди"
Мета: ознайомити дітей із святом "Введення в храм Пресвятої Богородиці та першої коляди", особливостями його святкування, звичаями, традиціями; виховувати шанобливе ставлення до звичаїв і традицій українського народу; розвивати пам’ять, увагу, мислення.
Обладнання: кольорова крейда, слова для складання прикмет, легенда, колядки для конкурсу.

Хід заняття:
      I.            Організаційна частина.
-         Добрий день, діти! Мене звати Галина Михайлівна. Сьогодні я проведу у вас виховне заняття.
   II.            Основна частина.
1.     Повідомлення теми заняття.
а)     Загадка
Білі мухи прилітають,
На головоньки сідають,
Замітають всі доріжки,
І дарують діткам сніжки
Хто ж дарує жартома
Білі мухи? Це… (зима)
Молодці!
-         Отже, діти, яка зараз пора року? (зима)
Як ви знаєте саме зима багата на свята.
-         Які зимові свята ви знаєте? (Романа, Введення..., Катерини, Андрія, Миколая, Новий рік, Різдво Христове, Водохреща, Василя…)
-         А яке зимове свято є вашим найулюбленішим? Чому?
-         Отже, сьогодні ми поговоримо про свято "Введення в храм Пресвятої Богородиці та свято першої коляди", яке святкується православною церквою 4 грудня. Цей день вважається великим святом.
2.     Розповідь про Введення.
-         Діти, як ви вже знаєте 4 грудня ми святкуємо "Введення в храм Пресвятої Богородиці ". Це день першої коляди. З приходом цього свята ми вже з вами можемо колядувати. Це свято має багато похідних назв: Видіння, Третя Пречиста. До цього дня потрібно завершити всі сільськогосподарські роботи. Дуже великим гріхом після Введення вважається копання або ж розпушування землі. Вважалося, хто в цей день прийде першим до хати, той буде першим показником на новий господарський рік. За народним віруванням перший приносить до хати щастя або невдачу.
Якщо першим до хати ввійде молів гарний чоловік, а до того ще із грошима, добра ознака: ввесь рік у хаті будуть усі здорові і будуть вестися гроші. Якщо ж увійде до хати старий кволий чоловік, а до того ще й бідний, погана ознака: і хворі в хаті будуть, і злидні заведуться. А найгірше, як увійде до хати стара жінка. Тому в цей день старші та бідні не заходили до чужої хати.
-         Отже, діти, якого ми числа святкуємо "Введення в храм Пресвятої Богородиці та свято першої коляди"? (4 грудня)
-         А як ще можна назвати свято "Введення в храм Пресвятої Богородиці "? (Видіння, Третя Пречиста)
-         Які є вірування в цей день?
3.     Легенда – походження свята.
-         А зараз, діти, я розкажу вам легенду, а ви уважно слухайте, бо в кінці ми з вами проведемо конкурс. Слухайте уважно.
У  Йоакима та Анни довго не було дітей. Вони часто плакали, сумували через це. Зате вони часто молились до Бога, щоб він дав їм дитину і в своїх молитвах були щирими. Вони дали обітницю Богові, що якщо він подарує їм дитя, то  вони віддадуть його до храму Єрусалимського на служіння Богові. Одного прекрасного дня Бог вислухав їхні молитви і подарував їм дівчинку, яку вони назвали Марія. Але недовго тішились батьки нею, бо коли дівчинці виповнилось 3 роки, її потрібно було вести в храм на служіння Богу, щоб подякувати йому. Щоб виконати обітницю Йоаким та Анна скликали багатьох родичів і поїхали в Єрусалим до храму. В цьому храмі був священик Захарій, якому ангел Божий сповістив чудову новину, а саме, що йому дали виховувати майбутню Матір Божу . В храмі Марія пробула до 14 років, далі не було дозволено залишатися в храмі.
4.     Робота над легендою.
-         Діти, давайте поділимось на 2 команди і щоб заробити більше балів для своєї команди ви будете відповідати на питання.  А на дошці я записуватиму ваші відповіді, а пізніше оберемо переможця.
1)    Як називались батьки Марії? (Йоаким та Анна)
2)    Що вони просили у Бога? (щоб він дав їм дитину)
3)    Які були їхні молитви? (щирими)
4)    Яку обіцянку вони дали Богові? (якщо Бог подарує їм дитину, то вони віддадуть дитину до храму Єрусалимського на служіння Богові)
5)    Чи виконали вони свої обіцянки? (Так)
6)    Діти, як ви гадаєте, чи легко було батькам розлучатись з Марією? Чому?
7)    Чи легко було Марії йти від батьків? Чому?
8)    У якому віці Марію віддали в храм? (в 3 роки)
9)    Скільки років провела там Марія? (11 років)
10)         Якою має бути молитва на вашу думку?
5.     Прикмети.
-         Діти, а чи знаєте ви прикмети про свято "Введення в храм Пресвятої Богородиці".
-         А зараз я вам роздам слова, а ви постарайтесь скласти з цих слів прикмети.
1)    Скільки на "Введення" води, стільки на Юрія трави.
2)    Якщо на "Введення" падає сніг, то він буде на всіх святах.
3)    Якщо на "Введення" впаде сніг, то до свят він обов’язково стане.
4)    Якщо зразу після  "Введення" сніг, то ляже зима.
6.     Бесіда про коляду.
-         А чи знаєте, ви, що із святом "Введення…" починається перша коляда? 
-         А чи любите ви колядувати?
-         Які ви знаєте колядки?
7.     Розповідь про коляду.
-          Колись давно в Україні колядників було дуже багато. Коли наставали Різдвяні свята маленькі колядники, піднявши чарівним неводом найяснішу зірку і викувавши срібні дзвіночки, вирушали в далеку дорогу. Зірка світила їм, щоб колядники не заблукали, не збивалися з дороги, бо несли вони людям радісну звістку.
Люди вірили, що в ці ночі збирається всіляка земна нечисть і тому вони теж збирались в купки, ходили від хати до хати і відлякували всі темні сили, при цьому співали величальні пісні. Колядувати починають 6 січня на Святий вечір.
8.     Легенда про коляду.
-         А чи знаєте ви звідки взялась коляда?
-         А хто хоче зачитати легенду про коляду?
Одного разу пастухи пасли вівці, погода була сонячною, не було снігу. І побачили вони на небі зірку, яка дуже гарно сіяла і вони вирішили іти за тією зіркою. Вони ішли довго і натрапили на людей, які співали невідомі для них пісні.
Цими піснями були колядки, ними вони прославляли Бога.
-         На кого натрапили пастухи? ( на людей )
-         Як називались пісні, які співали люди? (колядки)
9.     Конкурс "Вгадай мелодію".
-         А зараз ми з вами проведемо конкурс. Ви уважно слухайте мелодію, яку я вам включу і постарайтесь відгадати, що це за мелодія.
III.            Заключна частина.
-         Що нового ви сьогодні дізнались?
-         Що вам найбільше сподобалось?

-         Коли ми святкуємо свято "Введення в храм Пресвятої Богородиці та свято першої коляди"?

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити