неділю, 13 квітня 2014 р.

Тема. Лічба. Розрізнення предметів за певною ознакою у групах
Мета. Розрізняти предмети за певною ознакою у групах, вилучати з групи предметів один предмет за певною ознакою, визначати спільні та відмінні ознаки об’єктів, порівнювати предмети за певними ознаками, об’єднувати об’єкти у групу за певною ознакою. 
Обладнання. Малюнки, трикутники, квадратики, яблука і сливки, підручник.
Хід уроку
       I.            Організаційна частина.
Доброго дня, ліси і поля.
Доброго дня, плането Земля.
Щастя й здоров’я всім людям бажаємо.
З радістю в школу до знань поспішаємо.
-         Добрий день, діти!
    II.            Основна частина.
1.     Робота з підручником
-         Діточки, відкрийте свої підручники на сторінці 3.
-         У першому завданні, що ви бачите на малюнку?  (літак, автобус,вертоліт…)
-         А як можна назвати це одним словом ? ( іграшки або транспорт)
-         Отже, діти, літак,автобус,вертоліт ще можна об’єднати в таку групу як транспорт ( або іграшки).
2.     Гра «Четвертий зайвий»
-         Діти,а зараз ми пограємо гру.
-         Подивіться на дошку, що ви бачите на малюнку? (Чашка, рукавиці, шарф, спідничка.)
-         Який предмет на малюнку є зайвий?(чашка)
-         А чому чашка є зайвою? (тому що чашка - це посуд, а все інше – одяг).
-         Отже, діти, ми можемо зробити висновок, що чашка входить до групи посуди, а рукавички, шарф і спідниця входить до групи одягу.
3.     Дітки, подивіться на дошку.
-         Що зображено в першому рядочку? ( трикутники )
-         А що зображено в другому рядочку? ( квадратики )
-         Діти, а чого є більше трикутників чи квадратиків? ( трикутників)
-         Чому трикутників є більше? (тому,що одному трикутнику не вистачає квадратика)
4.     Робота з підручником.
-         Діти, давайте поглянемо в підручник на друге завдання.
-         З кого складається рій? ( з бджолів )
-         А отара? (з овець)
-         А з чого складається букет? (з квітів)
-         Отже, діти ми бачимо, що рій – це група, яка складається з бджолів, отара – це група, яка складається з овець, а букет – це група, яка складається з квітів.
5.     - Діти, подивіться на дошку, що зображено з лівого боку? (яблука)
-         А що зображено з правого боку? (сливки)
-         Чого є більше? (яблук)
-          Чому? (тому, що одному яблуку не хватає сливки).
-         В яку групу можна об’єднати яблука і сливки? (в групу фрукти).
-         Діти, давайте зробимо висновок, що яблука і сливки ми можемо об’єднати в одну групу, яку можемо назвати фрукти.
 III.            Підсумок уроку.
-         Що ми вчилися сьогодні робити?
-         Що вам найбільше запам’яталося?
Отже, діти на сьогоднішньому уроці ми навчились об’єднувати предмети в групи і розрізняти їх за певною ознакою.

-         До побачення!

Немає коментарів:

Дописати коментар