Тема. Лічба. Розрізнення предметів за певною ознакою
у групах
Мета. Розрізняти предмети за певною ознакою у
групах, вилучати з групи предметів один предмет за певною ознакою, визначати спільні та відмінні
ознаки об’єктів, порівнювати предмети за певними ознаками, об’єднувати об’єкти
у групу за певною ознакою.
Обладнання. Малюнки, трикутники, квадратики, яблука
і сливки, підручник.
Хід
уроку
I.
Організаційна частина.
Доброго дня, ліси і
поля.
Доброго дня, плането
Земля.
Щастя й здоров’я
всім людям бажаємо.
З радістю в школу до
знань поспішаємо.
-
Добрий день, діти!
II.
Основна частина.
1. Робота
з підручником
-
Діточки, відкрийте свої підручники на
сторінці 3.
-
У першому завданні, що ви бачите на
малюнку? (літак, автобус,вертоліт…)
-
А як можна назвати це одним словом ? (
іграшки або транспорт)
-
Отже, діти, літак,автобус,вертоліт ще
можна об’єднати в таку групу як транспорт ( або іграшки).
2. Гра «Четвертий зайвий»
-
Діти,а зараз ми пограємо гру.
-
Подивіться на дошку, що ви бачите на
малюнку? (Чашка, рукавиці,
шарф, спідничка.)
-
Який предмет на малюнку є зайвий?(чашка)
-
А чому чашка є зайвою? (тому що чашка - це посуд, а
все інше – одяг).
-
Отже, діти, ми можемо зробити висновок,
що чашка входить до групи посуди, а рукавички, шарф і спідниця входить до групи
одягу.
3. Дітки,
подивіться на дошку.
-
Що зображено в першому рядочку? (
трикутники )
-
А що зображено в другому рядочку? (
квадратики )
-
Діти, а чого є більше трикутників чи
квадратиків? ( трикутників)
-
Чому трикутників є більше? (тому,що
одному трикутнику не вистачає квадратика)
4. Робота
з підручником.
-
Діти, давайте поглянемо в підручник на
друге завдання.
-
З кого складається рій? ( з бджолів )
-
А отара? (з овець)
-
А з чого складається букет? (з квітів)
-
Отже, діти ми бачимо, що рій – це група,
яка складається з бджолів, отара – це група, яка складається з овець, а букет –
це група, яка складається з квітів.
5. -
Діти, подивіться на дошку, що зображено з лівого боку? (яблука)
-
А що зображено з правого боку? (сливки)
-
Чого є більше? (яблук)
-
Чому? (тому, що одному яблуку не хватає
сливки).
-
В яку групу можна об’єднати яблука і
сливки? (в групу фрукти).
-
Діти, давайте зробимо висновок, що
яблука і сливки ми можемо об’єднати в одну групу, яку можемо назвати фрукти.
III.
Підсумок уроку.
-
Що ми вчилися сьогодні робити?
-
Що вам найбільше запам’яталося?
Отже,
діти на сьогоднішньому уроці ми навчились об’єднувати предмети в групи і розрізняти
їх за певною ознакою.
-
До побачення!
Немає коментарів:
Дописати коментар